Darbo laikas

I - V 9:00 - 20:00, VI - VII 9:00 - 17:00
I - V 14:00 - 15:00 gyd. konsiliumas

Apsauga nuo parazitų

Rudenėjant ir po truputį vėstant orams, iš ilgametės darbo praktikos jau žinome ko tikėtis – erkių suaktyvėjimo. Šiuo laikotarpiu kasmet jaučiame padidėjusį pacientų, užsikrėtusių erkių pernešamomis ligomis, skaičių. Taip yra dėl to, kad prieš žiemą šie parazitai turi prisimaitinti, tad pravartu prisiminti ir dar atidžiau naudoti apsaugą nuo šių parazitų. Tinkamas apsaugos naudojimas yra itin svarbus jos veiksmingumui, tad šiandien ir norime priminti apie apsaugos priemones bei tinkamą jų naudojimą.

✔️ antkakliai. Nuo erkių ir blusų, tinkama priemonė trumpo plauko augintiniams, priklausomai nuo antkaklio rūšies, veikia 4 savaites arba 7-8 mėnesius.
✔️ lašai. Nuo erkių ir blusų, lašinami augintiniui tiesiai ant odos, keteros zonoje, kad negalėtų pasiekti nusilaižyti, kas 3-4 savaites. Labai svarbu po vaistų sulašinimo, 3 dienas augintinio nemaudyti ir nešlapinti.
✔️ tabletės. Nuo erkių, blusų ir uodų pernešamų mikrofiliarijų. Tabletės būna dviejų rūšių, gyvūnui sušeriamos kas 4 arba 12 savaičių.
✔️ repelentai. Nuo erkių ir uodų. Ši priemonė gali būti naudojama kaip papildoma apsaugos priemonė keliaujant į miškingas vietas, kur erkių koncentracija kur kas didesnė nei pievoje.

Apsaugos priemonių veiksmingumas individualus dalykas. Kas tinka vienam augintiniui, gali netikti kitam (dėl kailio struktūros, gyvenimo būdo, gyvenamosios vietovės ir pan.), tad kokia priemonė tinkamiausia Jūsų augintiniui, objektyviai ir individualiai gali parinkti veterinarijos gydytojas.
Apsauga nuo parazitų

DĖMESIO!

Informuojame, kad nuo gruodžio 22d. 20:00 iki gruodžio 23d. 9:00 klinikos NEDIRBS.
Atsiprašome už nepatogumus.

Parašykite mums. Susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.